CONT/PAROLA

Instrucțiuni pentru recuperarea accesului la contul instituțional

Cazul 1: Resetarea parolei / recuperarea contului când ați parcurs deja cu succes procedura de securizare.

Următorii pași presupun că aveți deja contul securizat prin înregistrarea metodelor de autentificare multifactor ( cel puțin 2 din 3 ), așa cum sunt descrise în secțiunea TUTORIALE ( adresă personală de email, număr de telefon, aplicație Microsoft Authenticator instalată pe telefon și conectată cu contul instituțional )

Pentru a vă recupera accesul la cont va trebui să parcurgeți pașii descriși în documentul pe care îl puteți descărca de aici.

 

Cazul 2: Resetarea parolei / recuperarea contului când ați ignorat mai mult de 14 zile procedura de securizare sau nu v-ați conectat niciodată și nici nu vă amintiți parola inițială.

Contactați compartimentul IT al UVT printr-una din următoarele metode:

  • Prin email la adresa it@valahia.ro ( veți fi contactat telefonic la numărul de telefon declarat la înscriere / admitere de un administrator, în scopul identificării dumneavoastră )
  • Completând formularul disponibil în secțiunea HELPDESK IT ( veți fi contactat telefonic la numărul de telefon declarat la înscriere / admitere de un administrator, în scopul identificării dumneavoastră )
  • Adresându-vă direct ( în persoană ) secretariatului facultății la care sunteți student și furnizând toate datele de mai jos. Colegii vor transmite către noi cererea de recuperare a contului și vă vor returna tot direct ( personal ) noua parolă.

Pentru a vă identifica cu succes, vom avea nevoie de următoarele informații:

Facultatea, anul de studiu, numărul de telefon declarat la înscriere, adresa personală de email. 

Parcurgerea procedurii reprezintă acceptul dumneavoastră de a furniza datele respective.

 

Skip to content